About

Salam kepada semua . Hidup ini bagaikan lampu dinding, yang terang dimalam hari, bila minyak sudah kering, pasti ia akan padam sendiri.

13 November 2010

aku suka dia tapi aku segan mcm mana?




pink panther ni ckp 'sy nak bercerita'


sebelum aku memulakan citer nie nk minta maaf la pd kwn2 aku..mesti aok terkejut koi post citer cintan cintun ni he2..mcm x cayer je kan..sje je nk share gn kwn2..mari kita mulakan..



pe erk nk citer?xtau nk mula mcm ne..nak story dlm ni nanti org tau lak kan..tp xpe la cover2 la cket citer utk kali ni hu2...

mcm ni aku ni sebenarnya mcm dah minat kt seseorg jek..nama dia pe erk?ok la nama samaran dia qalesya time aku kenal dia dlm fb la tp bkn nama sebenar ok hahaha..kami bkn knl sgt pn sebenarnya just kwn dlm alam maya jer bkn alam perwira tau alam semulajadi ok..kenal pun ada la dlm beberapa bulan kot..

tp xtau la mcm ne 1st time tgk dia dlm alam maya 2 hatiku rasa disentap oleh halilintar mcm citer sailormoon la..dgn kuasa bulan dtg la haha..arghh mula dah ngarut nie..ok2 semula berbalik kpd topik perbinca
ngan..ada satu hari bkn 3 hari ok...aku
dh remove dia dr fren list dlm alam maya 2 ala terus terang je la FB he2 mcm korang xtau kan..ada la dlm 1 bln jugak lps remove 2..ada la alasan tertentu yg xdpt nk gtau kt sini he2..

lps dh remove 2..aku nk add semula dia..tgk FB dia dh x aktif perghhh menyirap jek aku rasa..nk nangis pun ada he2..dh mcm hilang akal je..mood nk berfesbuk pun hilang ntah la mood 2 pg mana..blk kg kot..tp dllm 3 ari lps 2 dia aktifkan semula FB dia yeaaaaaaaaaahhhhh...aku melompat smpai ke syiling mujur x pecah jek bumbung rumah..

lalu..dia approve la semula..aku segan nk gtau dia yg aku ni mcm dh terminat kt dia jek secara x sengaja dlm diam2 he2..xtau nak habaq lagu mana..maybe lagi nie kot...haha..tp xpe l

a pepatah ada mengatakan kalau jodoh tidak kemanakan?so serah jela pd takdir..kalau ada sumur diladang x kemana ladang 2 betul ke peribahasa 2 kih?pe2 pun dia berjaya menawan hati aku setelah lama aku membujang cewahhhhhhhh...lama ke single?agak lama la ada dlm 1 thn lebih aku x cari2 lg pengganti..

mungkinkah dia calon utk aku?mungkin jugak tidak..pe pun aku suka akan dia tp segan nk gtau dia..ni kalau kwn2 aku baca nak2 geng ngeteh sure kena pangkoh haha..sori la geng ni hanya luahan je bkn pe pun..jiwang cket jek dlm 3% hu2..




6 comments:

Anonymous said...

i like it...he3 mcm yg sy ckp la mer...trus terang..lmbt2 nnt melepas...

azmil mustapha said...

mcm tau jek sapa yg komen 2..ni mesti ika..segan la ika..xtau nk start mcm mana..hurmmm..tkut dia reject jek malu cek he2

Anonymous said...

mcm ni mer.. cakap trus mcm ni.. " sy nak masuk meminang awk mgu depan, kite bercinta past kawen."

azmil mustapha said...

selambe awk je..nk ckp mcm 2 haha..issshh...xpe2 nanti sy bg masa dulu mcm ne kan..cool jap sy akn gtau la bdk 2..ala dia xnk sudah kan he2

iSMi_nUr said...

sape la gadis misteri tu kan, kan??
:)

azmil mustapha said...

ismi:hurmm ntah la sapa yg dimaksudkan 2..hanya Allah tahu he2..xpe la ada rezeki ada la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...