About

Salam kepada semua . Hidup ini bagaikan lampu dinding, yang terang dimalam hari, bila minyak sudah kering, pasti ia akan padam sendiri.

13 November 2010

berfutsal meraikan kawan nak khawin

http://img.youtube.com/vi/cVBhoo4e_Ts/0.jpg

salam..semua..

time blog ni ditaip aku baru jek pas blk main futsal bersama kwn2..skrg ni tgh lepak minum org kabo ngeteh..xtau la korang tau x ngeteh 2..tgh syok2 lepak minum terpikir nak post psl kwn nak kawen..dia ada kt sebelah aku ni he2..ok kite terus bercerita psl bakal raja sehari 2 ye..

ok nama dia syamsul rizuan b assaari asal temerloh phg jugak 1 kg dgn aku la..ok pasangan yg bakal diijab kabulkan dgn dia nie mus je yg aku tau he2..bkn mustapha tu nama ayh koi haha..ok syamsul ni aku knl dr sek ren lg..dh lama la berkawan dgn dia..msk sek men pun sek dgn dia jgak..


ikutkan hati bosan dh asyik tgk muka dia je haha..tp mcm ne nk buat kwnkan..teringat time dia nk g sek dia terbabas masuk semak gara2 nk lyn lap xpsl2 msk gaung hahaha..aku nk tlg tp tgk dia dah angkat motor pun..pdhal mls nk tlg nanti kotor baju sek hu2..ok lps hbs SPM dia dpt tawara masuk ke uitm perak..aku pun msk ke uitm perlis..lah sama2 utara jugak..x lari jauh mana pun..nk blk raya ke pun blh konvoi sekali dgn dia jek..

so..td kami semua geng2..alamak tgh2 menaip ni ada kentang goreng lak sampai cikgu syed order makan jp ye he2..ermm sdp ok smbung blk..aku knl bakal isteri dia nie pun time blk raya coz bakal isteri dia nie org phg jugak so kami blk raya sama2 la dr utara ke timur..time raya kami pergi la beraya rmh bakal bini dia 2..bercinta dah lama 2 dr zaman sek men lg..bw ke u pas 2 thn ni 2010 nk mendirikan rmh tangga..

tarikh:21 nov 2010
lokasi:kuantan-rumah wanita


tarikh diatas 2 la bakal menjadi tarikh bersejarah bg dia termasuk aku pun...sbbnya kwn rapat dh nk kawen he2..bila pula giliran aku?ntah la nanti2 ada la jodoh aku kot doakan ok..bkn memilih tp xde org nak kt aku hu2 sedih betul..

td kami main la futsal bersama2 sbbnya dia ckp nanti dh kawen dia nk berehat maklum la org dh kawen he2..ngajok kuar mlm pun mau xnk dah pas nie..xpe la aok syamsul gitu la lupa kwn2 haha..tp xkot dia dh ckp dia akn bg masa jgak dgn kwn2..dahaga lak minum air yg aku order dulu limau ais power punyaa masam..sambil ditgn ada sebtg nusan..

td dia main futsal ala2 robinho la..power giler gelecek siap blh main ats lg nk jd striker pdhal keeper je ha2...tp dia gagal menjaringkan gol sbbnya cikgu syed main bgs la mlm nie..aku try punya try dia save selambe badak jek..aku hantar striker baru beli dr real madrid mesut majdi..sekali dia dia pun krg menjadi da...aku assist dh berkilo kot..dia try jek cikgu syed save..ada ilmu apa ntah cikgu ni guna..ada takal kot x pun guna ayt pengasih he2..

ending dia kami kalah teruk hahaha..main seronok2 jek...

6 comments:

Anonymous said...

ni semua mesut medi punye pasal... tak nak score... berpuloh peluang.. adehhh

Anonymous said...

mcm maner die nk kuar ngeteh mlm2...da ade aktiviti bersama 'ahli kluarga' yg tsayang...

azmil mustapha said...

ntoh la koi pun xtau mana silapnya..mourinho salah beli kot ha2..penat dah koi create peluang utk ozil 2 tp x score jugak wakaka..

Anonymous said...

sedak la die.... hahaha

Anonymous said...

memang sedak lah dia yak... dah nok berbini... hahaha --

azmil mustapha said...

2 la org nk berbini ni kena lynkan la permintaa dia haha..tp koi mcm x percaya la dia nk nikoh dh ish22

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...