About

Salam kepada semua . Hidup ini bagaikan lampu dinding, yang terang dimalam hari, bila minyak sudah kering, pasti ia akan padam sendiri.

19 January 2011

KASUT FUTSAL YANG KE-6

cerita pasal kaSut jek nie...baru2 ni aku ada beli kasut baru..kasut futsal nie adalah kasut yg ke-6..adoi lasak ke aku guna?
rasanya x lasak punkan main biasa2 jek...

KASUT PERTAMA

kali pertama aku dpt kasut futsal time aku study di uitm arau..hadiah sempena besday aku..nike kaler putih belang kuning kasut ni paling mahal la pnh aku beli tp bkn duit aku pun duit akak aku thanks kak ina..he2..dia belanja sempena besday aku..main punya main..hbs jahanam kasut aku 2..ptg2 jek turun court training hard court lak 2 mau x hancur kasut..dan la 2 thn kasut smpai gred diploma haha...


kasut pertama aku ada..hadiah dr akak





KASUT KEDUA

masuk degree @ uitm shah alam aku beli nike ronaldinho..time aku beli 2 sebabnya aku ada main futsal dgn satu kelab di shah alam zaman2 aku study di uitm..tp kasut ni second hand la sbb kwn aku tu baru guna dlm 3 kali je..dia x muat saiz katanya kecik dgn kaki dia..semua kwn2 rmh aku pun nak beli jugak sebabnya dorang ckp lawa..3 psg brand yg sama tp kaler lain la..training punya training pas 2 game lagi hancur la kasut 2 huhuhu..



nike tempo kasut ke -2..2nd hand je nie..



KASUT KETIGA

lepas kasut ke-2 aku hancur aku beli lak brand lotto..kaler putih..kasut ni murah ckit sbbnya aku beli time xde bajet lebih la..guna punya guna hancur jugak kasut nie thn 2009 last aku pakai..time ni aku beli semata2 aku ada tournament futsal tau..blk kg cuti sem team aku kt kg ckp ada game..aku x bw kasut..beli terus semangat nk main tournament hu2..
kasut ke -3 lotto...



KASUT KEEMPAT

dlm thn yg sama 2009 jugak aku beli kst ke -4 aku beli nike semula kali ni kaler hijau..main punya main hancur lagi..ptg2 jek pas kelas time study2 kt uitm s.alam dulu, aku dgn geng2 aku turun beraksi futsal..pas 2 hancur lagi tapak sudah rosak maa..kasut ni best..padat dan ringan


kasut ke-4




KASUT KE-5

2010 aku beli lak umbro sala..yg ni best pakai dia kain padat nk shooting pun sedap..time ni skill aku makin meningkat xtau la sebab kasut ke sebab2 training he2..skill silang aku makin mantttopppppp..ceh puji diri lak aku ni x baik riak2..aku beli sbbnya kwn aku ada ckp umbro nie best..try la beli rupanya mmg best..


kasut ke 5 aku beli..plg best pnh aku beli..


tp..hujung tahun 2010 kasut umbro sala aku ni pun mengalami kerosakkan mcm bese la tapak dah haus..tp ok la dpt bertahan setahun..





KASUT KEENAM

2011..aku beli kasut baru brand umbro jugak tp kali nie umbro rijeka..time ni kasut futsal aku umbro sala dh nak nazak sgt..tapak dh haus..jak kwn aku si akim a.k.a angsa teman pergi beli kasut baru...akim suruh beli kaler ijau tp aku ckp.terang sgt nanti jd tumpuan lak..so aku beli kaler biru nie..mmg menarik..kwn aku siap tanya lg mana beli lawa siottt....dia ckp dia tgk kt al ikhsan sebelum ni xde..kasut ni latest punya yes..dpt kasut baru he2...





perghhh..sgt menarik kaler dia 2 berjaya menambat hatiku..


kesimpulan dia..korang agk2 lepas umbro nie kasut pe lak akan aku beli..setakat nie aku x pnh beli kasut brand adidas walaupun org ckp best..lepas nie skill silang aku makin tip top la he2..aku kalau main futsal aku akan jd player maker..jrg aku nk score sebaliknya aku akn lorong atau create game utk kwn aku score..semoga pas nie skill permainan aku bertambah..

2 comments:

SuperSamel said...

wa..kerek ko eh citer pasal kasut futsal..aktif lg ke mer? aku dah x men dah mer..nk men pn xde kwn..sini ramai pompan..so aku men permainan pompan je la...teringin gak men futsal lg..mcm dlu2..best siot..mmg hebat team kite..jarang sngt kalah klau men kt seroja tu..ape2 pn..tu sume kenangan indah kite kn..mmg susah nk dpt blek..sbbtu kne simpan kenangan tu baik2...ape2 pn..semoga ko jd lebih bagus dgn kasut bru ko tu..ade mase..kite layan futsal lg sampai demam..mintak mamak air sirap 2ringgit!!hahaha....all the best my fren..

azmil mustapha said...

wei en samel..aku msh aktif lg skrg nie..dlm smggu ada 4 kali main..ni pun bru je hbs game lwn geng cikgu..aku skrg permainan dh makin meningkat blajar gn ko la..aku skrg dh terer buat silang2 hahaha kerek ark aku skrg..ko jgn sebut zmn2 seroja kte mmg org gerun..taktikal mmg cara la..team utama ko,aku,nazrul,nomal keeper je x tentu kdg2 apek..kdg2 nomal..kdg2 aku haha..tp bese apek la..perghh tamak air sirap 2ringgit ko hahah nate la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...