About

Salam kepada semua . Hidup ini bagaikan lampu dinding, yang terang dimalam hari, bila minyak sudah kering, pasti ia akan padam sendiri.

19 January 2011

Team Building For Maybank Groups..


selamat datang geng maybank


salam..selamat tahun baru 2011.. ok ni nak citer event outdoor bg tahun 2011..program nie sebenarnya aku dapat jemputan dari tahun 2010 lagi..ada kwn aku sorang 2 kaki outdoor gak telefon minta incharge satu program 'team building' utk kakitangan..tengkuk..kepala..staff maybank..ni ada la serba sedikit maklumat tentang event 2..:

tarikh: 14-16 january 2011
tempat: awana resort genting highlands


pengenalan dia..seramai 225 orang kakitangan maybank dari 3 buah negara..malaysia,singapura & indonesia menyertai kem nie..giler la x penah aku incharge team building seramai nie..tp xpe aku dibantu seramai 29 org krew..semua berpengalaman dlm bidang team building nie..aku dan 5 org krew dijemput khas oleh pihak awana bagi membantu satu companya nie..iaitu Mind Quate..company ni company event management..apa2 event mcm kurus ke..sukaneka ke..program2 outdoor ke dorang akn anjur la.
dengan kemahiran serta pengetahuan aku dlm aktiviti mcm nie aku diimport khas oleh pihak penganjur...

so,aku pun join la sekali event nie..best giler..makan minum tanggung..penginapan lak dapat apartment 2 besarrrrrrrrrrrrrr punya..aku xnk citer panjang letih menaip..so korang tgk gambar je la ok..pe2 pun aku seronok dpt tambah kenalan + pengalaman dgn geng2 outdoor lain serta dgn staff2 maybank yg sporting dan mudah mesraaa...selamat melihat gambar ok..



ini la bilik aku giler besarrrrrr...

pagi2 yg dingin angin genting...



ni nama dia ucop..junior aku..bdn giler besar he2

ni pun junior aku gak..si abob baik dan ubi


telematch...sukaneka..aku referee la pe lg...




aku bukan kasi denda ok..cian dorang dh tua..




akak yg pakai tudung hitam ni steady la..comel hahaha



ice breakingggg time.....




body guard semua nie...


body builder ke cis...bdn kurus..



en nasa org kuat event..a.k.a otai outdoor




chief auditor executive mr jerome berucap..

i like this photo..



i hate this photo...aku ambik pic
korang curi makanan aku shioitis he2..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...